Zamówienie na firmę

Kupując na firmę, możesz złożyć zamówienie opłacając je kartą, blikiem lub szybkim przelewem ale także na podstawie faktury proforma. Poniżej znajdziesz instrukcje jak to zrobić, żeby otrzymać poprawną fakturę.

Jestem pracownikiem i zamawiam dla siebie, ale na firmę

Kliknij “Kup teraz” pod wybraną opcją. Następnie uzupełnij swój email (prywatny), swoje imię i nazwisko oraz dane firmy. Jeżeli faktura ma trafić na inny email (na przykład do Twojego przełożonego) możesz podać jej lub jego email w dodatkowym polu. Wtedy fakturę wyślę bezpośrednio na ten adres email.

Zobacz też: Co to jest europejski numer VAT? oraz “Dlaczego muszę podać prywatny adres email?”

Co to jest europejski numer VAT?

Europejski numer VAT to dla polskich firm kombinacja “PL” + NIP. Jeżeli kupujesz kurs dla siebie, ale na firmę, w której pracujesz, to na 90% ta firma ma taki numer, bo potrzebuje go do transakcji pomiędzy firmami w państwach UE. Po prostu wprowadź do formularza do pola “VAT UE” numer NIP firmy poprzedzony przedrostkiem PL. Numer powinien zostać po chwili automatycznie zweryfikowany i VAT powinien zostać odjęty od zamówienia.

Jeżeli zamawiasz na swoją JDG to jeżeli masz ten numer, wprowadź go do formularza. Jeżeli go nie masz, możesz zamówić jako osoba fizyczna (nie na firmę). Jeżeli mimo wszystko chcesz zamówić na firmę, to potrzebujesz zawnioskować o taki numer.

Jestem przedstawicielem firmy i zamawiam dla pracownika

Jeżeli zamawiasz jeden lub więcej dostępów dla pracownika, przejdź bezpośrednio do tego formularza. Na jego podstawie automatycznie zostanie wygenerowana faktura proforma, którą następnie należy opłacić przelewem na konto wskazane na fakturze.

Po opłaceniu proformy podeślę ostateczną fakturę, założę konta pracownikom i prześlę im instrukcje logowania.

Zobacz też: Kto jest wystawcą faktury?

Kto jest wystawcą faktury?

Prowadzę działalność w Hiszpanii, gdzie mieszkam na stałe, dlatego na fakturze zobaczysz poniższe dane sprzedającego:

Elzbieta Natalia Sadel Jankowicz
Av. de las Postas 21 6 C
29014 Málaga
Spain
VAT UE: ES29672401D

Dlaczego muszę podać prywatny adres email do konta?

Konto jest zakładane na maila podanego w trakcie zamówienia. Logowanie odbywa się za pomocą “magicznego” linka, tj. przy logowaniu podajesz tylko swój adres email. Na maila dostajesz link, którym możesz się zalogować bez hasła. Link wygasa po kilku minutach.

Jeżeli w zamówieniu posłużysz się firmowym adresem email, to gdy zmienisz pracodawcę stracisz dostęp do maila i tym samym do konta na testelka.pl. Maila nie można zmienić z poziomu aplikacji. Dlatego w trakcie zamówienia podaj swój prywatny adres email (np. w gmail.com).